Kérdések és válaszok

Gyakran feltett kérdések

Milyen termékeket kínál a decormat.hu?
Külső és belső vinil szőnyegeket, védőalátéteket kínálunk a szék alá vagy az íróasztalra.
Hogyan kereshető egy konkrét grafika?
Decormat üzletben használhatja a keresőt, amibe beírhatja a kívánt kifejezést vagy használhatja a meglévő kategóriákat: rendeltetés, témák, kollekciók és ajánlottak. Mindig fordulhat a tanácsadóinkhoz is chaten vagy e-mailen keresztül a következő címre: info@decormat.hu
Hogyan lehet rendelni?
Ez nagyon egyszerű! Ha megtalálta a kívánt grafikát, elég a megfelelő méretet kiválasztani, majd kattintson a KOSÁRBA TESZ ikonra. A kosárban töltse ki a megrendelési űrlapot és teljesítse a fizetést. Probléma esetén mindig írhat a chatünkön vagy hívhatja a +3615507534 számot, a tanácsadóink segítenek Önnek.
Hogyan kifizethető a megrendelés?
A megrendelés kifizethető biztonságos internetes fizetési rendszerekkel: PayU, PayPal vagy kiválaszthatja az utánvétes fizetést a futárnál. További információ a FIZETÉS fülben található.
Milyen a teljesítési határidó?
Mivel a termékek a vevő egyéni megrendelésére készülnek, a feladás legfeljebb a teljesítésre való átvételt igazoló e-mail megküldését követő 6-7 munkanapon belül történik. Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy ez a határidő minél rövidebb legyen. A futárpostával feladott küldemények a következő munkanapon kerülnek kézbesítésre.
Milyen a szállítás költsége?
A küldemény költsége egyénileg kerül kiszámításra és a kosárban látható a megrendelés során.
Rendelhetek külföldre?
Természetesen! A küldeményt leszállítjuk bárhová, ahová csak szeretne. A külföldi küldemény költsége egyénileg kerül kiszámításra. Írjon nekünk egy e-mailt az info@decormat.hu címre.
 
Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezett?
Ha a küldeményen bármilyen sérülést észlel, feltétlenül bontsa fel a futár jelenlétében és készíttessen vele kárfelvételi jegyzőkönyvet. A jegyzőkönyvet küldje majd meg az info@decormat.hu címre a sérülés fényképével együtt. Bejelentés után egy új, teljes értékű terméket küldünk Önnek.
Hogyan bejelenthető egy reklamáció?
Ha a csomag felbontása után észreveszi, hogy a termék nem felel meg a megrendelésnek – rossz a mérete, képkockája, anyaga vagy a megrendelés nem teljes, akkor tájékoztasson minket e-mailben az info@decormat.hu címre. Az e-mailhez lehetőség szerint csatoljon egy képet a hibáról. A reklamáció pozitív elbírálása után megküldjük Önnek a megfelelő terméket vagy visszatérítjük a pénzét.

 

 

Ha még mindig kérdése van, írjon nekünk!